Duże balony pneumatyczne w różnych kształtach

Najczęściej balony służące do celów reklamowych kojarzą nam się z balonami, które są w okrągłym kształcie. Jednakże tak być nie musi, gdyż bardzo często balony reklamowe potrafią przybierać przeróżne kształty, poczynając od kształtów przypominających człowieka, a kończąc na różnego rodzaju figurach geometrycznych.

Warto wspomnieć, iż prawidłowe podejście do wszystkich z tym związanych zagadnień będzie wymagać od nas odrobiny wiedzy, na temat samej reklamy. Reklama nigdy nie powinna być nachalna. Jeśli decydujemy się na droższą wersję balonów tzn. w wersji innej niż okrągła kula to powinniśmy zwrócić uwagę na kontekst danego wydarzenia. Jeśli jest to np.: konferencja naukowców z określonej dziedziny to bardzo dziwne byłoby stosowanie balonu reklamowego przypominającego sterowiec i krążącego po całej sali. Z tego też powodu, zawsze należy bardzo ostrożnie podchodzić do wszystkich kwestii związanych z reklamą. Wiele osób ma też poważne problemy, gdy idzie o dobranie wielkości. Zbyt małe balony reklamowe nie pozwolą nam na rozreklamowanie naszego produktu, natomiast zbyt duże balony będą znów nachalne. Z tego też powodu, sama wielkość powinna być dobrana do imprezy okolicznościowej. Jeśli jest to impreza w plenerze, to powinny być to większe balony. Natomiast, gdy idzie o imprezy w salach to nie można przesadzać z ich wielkością. Na pewno pneumatyczne balony przyjęły się powszechnie w obrocie bardzo często reklamując na targach określonych producentów.

Np: firma oponowa CST podczas targów i reklamy swoich opon stosuje dmuchaną maskotkę jako balon pneumatyczny, a do tego także balon w postaci bramy startowej. Są to widoczne gadżety, które jednak dobrze pasują do wszelkiego rodzaju imprez motoryzacyjnych. Z całą pewnością można wykorzystać taką maskotkę przy naszych sklepach, albo też restauracjach. Na pewno dmuchane postacie mogą przyciągać uwagę klientów. Jednak należy pamiętać, aby w tym wypadku logo było dobrze widoczne. Albo obok postaci albo też na niej, w dobrze widocznym miejscu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *