Jak są pakowane słodycze reklamowe

Co odpowiada za niezwykle silny przekaz marketingowy, którym mogą się pochwalić słodycze reklamowe? Oczywiście bardzo duża w tym zasługa samych słodyczy i wyjątkowego składu. Ale nie tylko tego. Aby cukierki lub ciastka czy czekoladki miały jakąkolwiek wartość reklamową, powinny być indywidualnie zapakowane w papierek lub folię. To właśnie sposób, w jaki słodycze reklamowe są pakowane dla wielu klientów jest decydującym czynnikiem o ich zamówieniu. Przedstawiamy najważniejsze fakty na ten temat. Jak są pakowane krówki? Tych cukierków nie trzeba przedstawiać nikomu. Smaczne i apetyczne, pachnące z daleka krówki mają niezwykle prosty i apetyczny skład. Krówki składają się wyłącznie z mleka, masła i cukru. Aby zapewnić im bezpieczny transport i higieniczną dystrybucję, każdy cukierek jest indywidualnie pakowany. Opakowanie krówek składa się z dwóch warstw. Pierwsza z nich to cienki papier pergaminowy, którego zadaniem jest chłonięcie ewentualnego nadmiaru cukru. Druga warstwa to opakowanie zewnętrzne, na powierzchni którego jest nadruk reklamowy. Kolorowe nadruki reklamowe na opakowaniu krówki mogą znajdować się z każdej z czterech stron. Mogą przedstawiać logo, napis czy inną grafikę. Końcówki każdego opakowania są charakterystycznie zagięte w trójkąty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *